vaučeri

Vaučeri za digitalizaciju – ožujak 2024.

Što nam sve donose novi natječaji, odnosno vaučeri za digitalizaciju te kako se prijaviti, saznajte u nastavku.

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je Javni poziv „Vaučeri za digitalizaciju“ (Referentni broj: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01)

Cilj poziva

Doprinijeti povećanju razine digitalne zrelosti MSP-ova kroz razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije ili unaprjeđenje kibernetičke sigurnosti, što će u konačnici povećati konkurentnost i otpornost poduzeća korištenjem digitalnih tehnologija.

Poziv obuhvaća nekoliko vrsta vaučera, ovisno o potrebama MSP-ova:

 
Prihvatljive aktivnosti koje je moguće financirati, ovisno o vrsti vaučera

  • specijalizirani programe neformalnog učenja usmjereni na razvoj digitalnih vještina za provođenje digitalizacije i digitalne transformacije
  • izrada internetskih stranica, aplikacija i e-trgovine, upravljanje društvenim mrežama
  • izradu strategije digitalne transformacije s akcijskim planom provedbe i metodologijom praćenja provedbe
  • provjeru kibernetičke sigurnosti poduzeća kroz provedbu sigurnosnih provjera i analizu prikupljenih podataka te definiranje dodatnih poboljšanja sustava
  • uvođenje složenih digitalnih rješenja kojima će se omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela te jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije

Ukupno raspoloživi iznos sredstava za 3. krug prijava: 3.700.000,00 EUR

Najviši iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu ovisi o vrsti vaučera te iznosi:
 

Vrsta vaučeraMaksimalni iznos potpore
(EUR)
Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina – VDV9.990,00
Vaučer za digitalni marketing – VDM9.990,00
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije – VDT9.990,00 
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti – VKO14.500,00
Vaučer za složena digitalna rješenja – VSD19.900,00
***NAPOMENA*** Sufinanciranje iznosi 50-90%, ovisno o vrsti vaučera


Pojedinom prijavitelju mogu se po ovom Pozivu dodijeliti najviše dva vaučera. Vaučeri moraju biti različite vrste, odnosno moraju se odnositi na različite vrste aktivnosti.
 
Prihvatljivi prijavitelji: MSP-ovi
 
Prihvatljivi pružatelji usluga: pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju”
 
Rokovi i način podnošenja projektnih prijedloga

Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO
 

Rok za prijaveIndikativna alokacija po roku za prijave
1. rok od 01.06. do 07.07.2023. godine3,318,070 EUR
2. rok od 31.10. do 30.11.2023. godine3,318,070 EUR
3. rok od 01.03. do 08.04.2024. godine3,318,070 EUR


Potencijalni prijavitelji mogu za vrijeme trajanja Poziva postavljati pitanja u svrhu dobivanja dodatnih pojašnjenja i obrazloženja odredbi Poziva. Pitanja se mogu podnijeti isključivo putem sustava eNPOO do 14 kalendarskih dana prije isteka pojedinog roka za podnošenje projektnih prijedloga.

Javni poziv, upute za prijavitelje i obrasci dostupni su ovdje.

Kao jedan od najzanimljivijih vaučera, istaknut ćemo vaučer za digitalni marketing.

Vaučer za digitalni marketing

Osnovni uvjet za prijavu na vaučer za digitalni marketing je da poslovni subjekt posluje 6 mjeseci, te da ima barem 1 zaposlenog. Naravno, projekt se mora odnositi na prihvatljivu djelatnost navedenu unutar natječaja.

Aktivnosti ovog vaučera uključuju izradu internetskih stranica poduzeća, e-trgovine, m-trgovine, uključujući izradu i testiranje aplikacija za mobilnu trgovinu, nadogradnju postojećih rješenja – kanala poslovanja putem redizajna i dogradnje novim funkcionalnostima, kao i otvaranje novih i unaprjeđenje postojećih kanala komunikacije te unaprjeđenje odnosa s kupcima.

Izrada internetskih stranica

Izrada internetskih stranica poduzeća uključujući uslugu poslužitelja (hosting) i troškove domene u trajanju od 12 mjeseci od dana isporuke usluge (kao dio isporuke usluge od istog pružatelja usluge) te edukaciju zaposlenika povezano sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju 3 sata. Izrada internetskih stranica poduzeća uključuje osiguranu prisutnost ključnih elemenata web stranice, prikladan i učinkovit sadržaj, tehničku ispravnost te edukaciju zaposlenika povezanu sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 3 sata.

Izrada landing stranice


Izrada landing stranice (pod-stranice mrežnih stranica prijavitelja) uključujući uslugu poslužitelja (hosting) i troškove domene u trajanju od 12 mjeseci od dana isporuke usluge (kao dio isporuke usluge od istog pružatelja usluge) te edukaciju zaposlenika povezano sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 1 sat.

Izrada mobilne aplikacije


Izrada Mobilne aplikacije uključujući edukaciju zaposlenika povezano sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 3 sata.
Svrha mobilne aplikacije je omogućiti funkcionalnosti s karakteristikama mobilnih uređaja koje ne pružaju web stranica ili internet trgovina. Uključuje korisničko iskustvo i vizualnu relevantnost, zakonsku usklađenost te omogućeno korištenje i pristup korisnicima s barem jednog velikog segmenta uređaja (npr. Android ili iOS), nekoliko oblika tehničke implementacije te sigurnost podataka i stabilan rad.

Izrada web aplikacije


Izrada web aplikacije u svrhu automatizacije poslovnih procesa, bolje komunikacije s klijentima i unapređenje poslovanja, jednostavnije obrade podataka, povezivanje s bazama podataka i boljim praćenjem i analizom poslovnih procesa. Aktivnost može uključivati troškove usluge poslužitelja (hosting) i troškove domene u trajanju od 12 mjeseci od dana isporuke usluge (kao dio isporuke usluge od istog pružatelja usluge) te edukaciju zaposlenika povezano sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 1 sat.

Izrada web shopa


Izrada web stranice za e-trgovinu (tzv. web shop) uključujući uslugu poslužitelja (hosting) i troškove domene u trajanju od 12 mjeseci od dana isporuke usluge (kao dio isporuke usluge od istog pružatelja usluge) te edukaciju zaposlenika povezano sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 3 sata. Web stranice za e-trgovinu trebaju omogućiti konfigurirane i integrirane načine plaćanja u internetskoj trgovini, korištenje na svim vrstama uređaja te indeksiranost od strane glavnih tražilica, kao i omogućeno samostalno upravljanje sadržajem za korisnika.

Upravljanje društvenim mrežama


Upravljanje društvenim mrežama (minimalno 1 društvena mreža) te edukaciju zaposlenika povezano sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 3 sata.
Upravljanje društvenim mrežama treba uključiti odabir minimalno 1 društvene mreže sukladno potencijalnim klijentima i ponudi poduzeća, izradu strategije poslovanja na društvenim mrežama, kreiranje relevantnog sadržaja ovisno o odabiru društvene mreže, praćenje reakcija na objavljene sadržaje (statistike) i sl. te edukaciju zaposlenika povezano sa svrhom vaučera od strane pružatelja usluga u minimalnom trajanju od 3 sata.

Vaučer za složena digitalna rješenja

Kroz vaučer za SDR moguće je prijaviti aktivnosti koje uključuju uslugu uvođenja složenih digitalnih rješenja kojima će se poduzeću omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije.

To su rješenja za industriju 4.0, razvoj mrežnih sustava i procesa, IoT (Interneta stvari), pametnih usluga, automatizacije, projekata koji uključuju Big data (velike podatke), simulacijske modele, virtualnu i proširenu stvarnost, integrirane sustave (npr.: BI i analitika, Integracija tržišta (drop-shipping) barem na jednom velikom tržištu, planiranje resursa poduzeća, digitalna rješenja za produktivnost i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima, uključujući i ključne pokazatelje – KPI za svako isporučeno rješenje.

Isto tako, edukaciju zaposlenika od strane pružatelja usluga u pogledu usvajanja naprednih digitalnih vještina povezano sa svrhom vaučera u minimalnom trajanju od 6 sati.  

Prijavitelj mora imati najmanji broj zaposlenih (za SDR – 3) na puno radno vrijeme (temeljem sati rada) u referentnom mjesecu (veljača ili ožujak 2024. godine, nositelj djelatnosti u obrtu se računa kao zaposlena osoba ako je to njegova jedina osnova za osiguranje).

Za izradu projektnog prijedloga i savjetovanje za proces prijave na vaučeri za digitalizaciju možete nas kontaktirati putem obrasca.

Upoznaj JurosIdea

Poticaji za samozapošljavanje pomogli su i meni te dali veliki vjetar u leđa. Moj obrt za savjetovanje i usluge bavi se:

  • Izradom poslovnih planova (samozapošljavanje, proširenje i modernizaciju poslovanja, za zajmove HAMAG BICRO-a i HBOR-a)
  • Izradom EU projekata (Program ruralnog razvoja, NPOO)
  • Komercijalnim outsourcingom
  • Poslovnim savjetovanjem

Korisne objave vezane uz poslovanje i natječaje možete pratiti na Facebook stranici i putem objava na Internet stranici.

Za sva pitanja vezana uz naše usluge dostupni smo putem kontakt obrasca.

Podijeli s prijateljina